Nipsukan deco siis saapui mulle tänään postissa ja tein siihen heti tämän sivun:
917896.jpg
Mä, kun kuvittelin, että decon saapuessa printtaan jonkin ihanan ponyn kuvan vaan toisin kävi. Meidän tulostin päätti sanoa työsopimuksen irti pari päivää sitten ja mä olen ihan pulassa. Musta on ihan printtailla kaikkea mahdollista. Niin, että jos vaan tiedätte mistä saa hyvän, edullisen värilasertulostimen niin kertokaa toki! En voi elää ilman;-D Onnksi löysin söpöisen kuvan lasten lelulehdestä ja sivusta muodostui tuollainen kokonaisuus. Nuo ylhäällä olevat kruunu ja piparireunainen soikio ovat Korttigallerian Maijulta ja taustapaperi muistaakseni Paperikierteestä.

Myös Lilan Hiiri-deco saapui mulle ja taitaa päästä käsittelyyn vielä tänään (kotihommeleiden jälkeen..)

Muoks! Korjaanpa itseäni, että Hiiri-deco on Lilan eikä Ritvan:-)